RETUR OCH ÅTERBETALNING

Retur og refusjon av navnelapper, Smartlapper

Retur och återbetalning av namnlappar, Smartalappar

Bli 100 % nöjd med våra namnlappar – eller få pengarna tillbaka!

Vårt allra viktigaste mål är att du blir nöjd med våra namnlappar. Därför var vi troligtvis marknadens allra bästa 100 % nöjd-garanti på namnlappar. Om du inte är nöjd – oavsett anledning – kan du kontakta oss och få pengarna tillbaka. Det enda kravet är att du ger oss besked inom 100 dagar efter att du har mottagit dina namnlappar.

Är du missnöjd med kvaliteten? Ångrar du symbolen du valde och vill ha en annan istället? Har du bytt namn? Allt du behöver göra är att skicka ett mail till: hej@smartalapper.se.

Du behöver uppge ordernummer/fakturanummer så att vi kan hitta din beställning och ett telefonnummer så att vi kan kontakta dig. Fakturanummer hittar du i följebrevet som du fick ihop med dina Smartalappar.

Vi ber också att du uppger orsak till returen, så att vi får veta hur vi kan bli bättre. Det är bra om du skriver om du önskar en ny leverans eller pengarna tillbaka. Vi förbehåller oss rätten att be om att få de Smartalappar du har kvar i retur så att vi kan undersöka kvaliteten på dessa.

Retur och återbetalning av andra varor

Om du vill returnera andra varor som du har köpt på Smartalappar.se behöver du göra följande:

  1. Fyll i ångerrättsblanketten som följde med i paketet, eller ladda ner här
  2. Skicka paketet till:

21Grams AB
Box 90166
120 22 Stockholm 19

Du får själv betala för returfrakten. För närmare beskrivning av villkoren vänligen läs våra försäljnings- och leveransvillkor.